sonnerby

Direktlänk till inlägg 15 april 2015

Det hemskaste och det bästaste.

Av Linda Sonnerby - 15 april 2015 19:11

Hallå! Jag hoppas att allt är bra med er alla.

Jag mår bra iallafall. Det har hänt mycket den senaste tiden och bloggen har kommit lite i skymundan, ber om ursäkt för det, vet att det är många som undrar hur det går för mig och familjen. Men gott folk, det går jätte bra.


Med Tindra så är det jätte bra, hon utvecklas som hon ska och är en glad snart 6 årig tjej, min älskling.

Även om allt är bra med mig och min familj, så finns det tyvärr något som tynger oss alla i släkten just nu och det är att min pappa har insjuknat i cancer, detta kom som ett brev på posten för drygt en månad sen och jag har väl inte riktigt hunnit med att smälta det förens nu, allt händer så fort just nu och man hinner knappt somna förens det är full rulle om dagarna.


Men pappa har iallafall drabbats av det hemskaste av det hemskaste, cancer.

Jag känner att jag inte vill skriva om för mycket om vad som gäller honom, det är hans val om han vill berätta mer ingående om sin sjukdom.

Men pappa mår under omständigheterna ganska bra, han har absolut inte ont och han ser ljust på livet.

Han kämpar på så att säga, lilla pappa.


Vi har även påbörjat en nedräkning för en mycket glädjefylld dag, 22 dagar kvar och jag längtar så jag spricker.

Vad det är får ni veta om 22 dagar, Ha tålamod!


Nu har ni fått lite uppdatering om vad som händer och sker, ska försöka hålla er uppdaterade här på bloggen så mycket jag hinner :)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Sonnerby - 18 april 2015 23:31

hallå, hoppas att ni alla har haft en bra lördag, min har varit bra men den har gått fort, Som mormor säger, "det är bara måndag och fredag" det ligger något i det. Idag har jag gjort iordning en garderob till Tindra, hitintills har hon bara haft ...

Av Linda Sonnerby - 17 april 2015 13:19

hallå, ja just nu så är det full rulle i vårt liv, det är flera telefonsamtal varje dag, en massa plugg och annat som hemmet har att erbjuda. Samtidigt så måste man hinna med att laga mat, städa och handla. Inför det som komma skall om 20 dagar n...

Av Linda Sonnerby - 16 april 2015 14:25

Sitter vid köksbordet med pluggfrissan och mammas klämma till håret. Hemtenta i specialpedagogik står på schemat idag. Samtidigt ligger Kristian och sover, förkyld och eländig :/ Jag känner mig också frusen och kurerar mig med myskläder och l...

Av Linda Sonnerby - 15 april 2015 22:49


ligger här i sängen och funderar, tänker på bröllopet, mitt bröllop, mitt och mannen i mitt liv, bästa dag. Jag tänker på hur mycket min dotter älskar honom och jag ser framför mig hur min älskade Kristian tittar på tindra när han säger hur mycket h...

Av Linda Sonnerby - 15 april 2015 19:30

Många bilder har tagits, tindra har fått sina helt egna inlines som hon älskar över alla leksaker hon har, världens bästa bonuspappa har visat tindra hur man skjuter i airsoft, morsan har blivit en rockstjärna, katten gosar vidare och tindra ja, hon ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards